För dig som laddar

Information för dig som laddar

Frågorna kring laddning av elbilar kan vara många. Därför vill vi hjälpa dig! Att byta månadspaket, eller göra en eventuell felanmälan, vill vi också göra så lätt som möjligt för dig.

Nedan hittar du därför all information om hur du skall gå tillväga om ditt husbolag har ett aktivt helhetsavtal med Kvartersladdning eller om ni beställt laddstationer av oss. Om du inte hittar vad du söker, kontakta oss så hjälper vi!

husbolag_vara_losningar_banner

Praktiskt och effektivt

BESTÄLL EN LADDSTATION

Läs mer om hur du beställer en laddstation till din egen parkeringsplats.

BESTÄLL / BYT MÅNADSPAKET​

Om ditt husbolag har ett aktivt helhetsavtal med oss kan du beställa/byta måndaspaket här​

ANVÄNDARMANUALER​

Här hittar du manualer till och produktblad om våra stationer.​

Har ditt husbolag inte den behövliga infrastrukturen för elbilsladdning eller avtal med Kvartersladdning?

Ingen fara, vi hjälper gärna! Vi står till tjänst med vårt mångåriga kunnande, utrustning av bästa kvalitet och en passion för framtidens energilösningar. Kontakta oss här.

Söker du lösningar för hemmaladdning i egnahemshus eller en annan privat fastighet?

Är du intresserad av att skaffa elbil, eller vill du göra dina nuvarande laddningsmöjligheter för elbilen effektivare, säkrare och smidigare? Vi hjälper dig finna den bästa lösningen. Kontakta oss här.

FELANMÄLAN

Om du har problem med din laddstation eller upptäcker ett fel kan du anmäla det till oss på följande sätt:

Telefon

+358 401 933 408
Kvartersladdnings växel
Vardagar 8-15​

Dejour

Dejournumret hittar du på din laddstation​Dejouren är tillgänglig 24/7​